loading...
رپ بجنورد
JALALM.Y بازدید : 902 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

1-خودم بودم دیگه ارهرپرJALALM.Y

خوب من سال89 رپو شروع کردم البته فقط نوشتنشو

بعد تااینکه تونستم سال 90(وسطاش)2اهنگ خیلی ضعیف و ابتدایی کارکنم  اولین کارام بود وخیلی هم چرت شده

پخش نشد

بعد ازاون باز یه سالی فقط نوشتم البته امکانات هم خیلی کمه فقط باید مایه داشته باشی

من الان16سالمه خیلی به رپ علاقه دارم بعضی میگن عقده ایم چون فک میکنن میخوام معروف بشم ولی خداشاهده اینطوری نیس نه اینکه بگم اصن

ولی یه درصد خیلی کمش واسه این چیزاس

خوب دیگه همین

رپر مورد علاقم یاس

2-رضاPOWER

خب رضا دوست صمیمی منه قراره یه کار شاخ باهاش بیرون بدم همین چن روز اینده

رضا الان19سالشه اون88 شروع کرد رپو چنتا اهنگ داده

کارش خوبه دیگه میتونم بگم در موردش اینه که شاخ  میخونه

3-حامد SH

حامدهم رفیق صمیمی منه اون فک کنم 89 بود شروع کرد یه ده تایی اهنگ داده بیرون

بچه شهرک حکمت

همه جوره میخونه شاخ اجتماعی لاو

4-TAKROحامد

این گزینه رو نمیشناسم ولی میدونم کسی دله خوشی ازش نداره و هرکی بیکار میشه  میاد اینو دیس میکنه

نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟

5-سعیدCASPIAN

سعید هم بامن رابطه تقریبا نزدیکی داره اونم با من شروع کرده وتا الان که چیزی ازخودش پخش نکرده مثل منه

چن بار باسعید تصمبم گرفتیم تو به گروه باشیم اما مثل اینکه خدا نخواست

تکسای سعید خوبه

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 0584 در تاریخ 1392/04/01 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

داش مهرداد بدپا از عضو قدیم مفسد بعدشم گروه پارت تشکیل داد با سینا راوی .محمد m3x عضو مفسد.پس اینا کوشن؟؟؟پزمان سرباز!!!!!وقتی ک اینا بودن شما کجابودین؟؟؟؟

این نظر توسط نوناجون در تاریخ 1392/02/26 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

سلبسلبقب


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کار کدام رپر را میپسندید؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 398
  • بازدید کلی : 16,021